I år är det vår jul............

Förra julen va det jobbigt ,L hade gjort sin högdos och mådde inte bra över jul . Vi försökte ha jul så gott det gick men cancern spöka över oss . Jag va på väg att falla totalt ,vilket jag oxå gjorde efter julhelgen . Tänkte jag skulle vila upp mig över julen ,men efter hela cancergrejen från februari-15 va väggen ett faktum . 2016 började jobbigt ,jag blev sjukskriven mådde inge bra ,mycket vila ,hjälp och jävlar annamma .Så framåt sommaren började jag känna mig glad igen och känna hopp för framtiden . Det var en seger att börja jobba igen i Augusti även om det va lite skakigt ibörjan . 
I år är det våran jul . Efter bra besked av doktor B så ska vi nu ha en bra jul utan att ge cancern utrymme . I år är det vår egna jul . 
L mår bra ,vilken skillnad mot förra året . Illamåendet är kvar men han är glad och har kommit igång med träningen igen . 
Diamanten har gjort sin termin ,klarat alla tentor och har redan börjat tenta plugga inför tentorna i januari . Min älskade dotter som är så duktig . 
Förra julen kände jag bara oro ,sorg,trötthet . Den här julen känner jag bara lycka ,framtidstro och tacksamhet för livet !
En god jul önskar vi er alla ........
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

cancersambo.blogg.se

När cancer blir en del av livet

RSS 2.0