Det är sant!!!!

Jag vågar knappt skriva detta ,jag viskar fram det nu ............
Lelles yrsel är borta !!!!  DEN ÄR BORTA !!!! BORTA!!! BORTA !!!!
Jo så här ,vi var på KS i torsdags på Yrsel och Balans mottagningen . Jag har ju en kompis som jobbar där så hon hade bokat in L till en bra doktor. Sist träffa L doktor L som oxå var väldigt bra och noggran . Han var inte där nu så denna gång blev det doktor T ,hon var lika bra hon . 
Gjorde en ordentlig undersökning med massa tester på L .
Hon vek Lelle fram och tillbaka .När undersökningen va klar sa hon DETTA ÄR KRISTALL SJUKAN . Jag är helt säker ,sedan fick L vila 20 minuter och hon gjorde om behandlingen igen . L blev illamående men yrseln va putts väck ,helt borta !!!!
L fick instruktioner hur han skulle göra ,fick bara sitta upp ,inga häftiga kast med huvudet . Fick sitta i sängen och sova ,vakna på fredag morgon och skulle göra en övning 2 gånger . L gjorde det men kände ingen yrsel . Yrseln är helt borta !!!!!  
Det här känns så sköööönt så det är inte sant ,yrseln är borta efter 6 månader .Nu är det BARA illamåendet kvar . Tänk om det oxå kan släppa nu . 
Min rehab går enligt planerna . Börjar känna hopp igen ,hopp till livet ,hopp till "vanliga" livet det där ALLA andra lever ,jobba ,helg ,semester ,planer ,resor mm 
Förra sommaren va hemsk ,L mådde så dåligt ,allt var så jobbigt .Vi bara gick och vänta på Högdosen ,allt va jobbigt ,oroligt . Jag orkar inte tänka på förra sommaren så jobbigt var det . 
Nu ska vi se framåt ,framåt till livet igen . 
Imorgon är det Psykologen i stan för mig ska bli skönt ,har massa saker att ventilera .Han har haft semester nu så det är 3 v sedan vi sågs . 
Vi kämpar vidare med lite mer hopp och framtids planer ............
JJ
2016-07-05 @ 10:57:39

Vad skönt om yrseln är borta/ fina brillor är det på han har ni det bra i Tylösand här i kalix regnet öser ner och åska ha det🌂

Svar: Hej! Helt fantastiskt att Lelle äntligen slipper vara yr . Vi har inte åkt ner än ,det är så fint väder i Stockholm så vi väntar några dagar . Ha en bra semester
C.K




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

cancersambo.blogg.se

När cancer blir en del av livet

RSS 2.0